Khamis, 9 Ogos 2012

SEMANGAT DAH MAI DAH...

Betul kata orang tua-tua...kadang-kadang kita berhadapan dengan kesedihan sebab Tuhan tu nak tunjukkan sesuatu dekat kita ni...biar hidup kita lebih bermakna....(macam dalam drama melayu...Hindi...cina ....korea....kenala ada naik turun cerita baru best....kan..kan...kan..)

Bila aku mendapat berita sedih masa minggu lepas tu....terus semangat aku down...tak larat nak angkat muka...nak berhadapan dengan masyarakat dekat luar sana...Serius...tak da pun istilah Semangat dalaam diri aku masa tu...hanya boleh tundukkan muka...berjalan dengan langkah yang tak bermaya...serba serbi memang tak betul dah aku tengok diri aku hari tu....sedih aku....( sambil ambil Tisu Primier....lap air mata suci giteewww....hahahaha) Tapi ada kegembiraan di sebalik semua tu....Alhamdulillah....Allah buat kita sedih untuk beberapa hari jak tapi berbalas kegembiran Sepanjang hayat.....

Hah...pesanan dekat sini...jangan cepat putus asa dengan kesedihan yang melanda diri...sebab Allah dah rancang sesuatu yang amat bermakna buat kita...tak mampu dibeli dengan wang....(betul ni...)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::