Isnin, 13 Ogos 2012

NI KALI LA.....


HAHAHAHA......boleh tahan dengan gambar dekat atas ni...ditambah lagi dengan Ayat yang KebabaaBOOOM!!!! memang IN la...(Siapa bakal-bakal isteri aku...korang kena bersiap sedia tau....hahahhahaa) "Hang ni gatai naaaaa........." Yang lelaki pulak...Jom! kita sokong ni Ayat...hahahha....(^_^)

SUMPAH AKU TAK NAK ADA ISTERI MACAM DIA TU...


Kepada anak-anak dara di luar sana...jangan sentap atau tersentak dengan tajuk Entri aku kali ni...Aku memang takkan pandang atau tak kan ambik anak dara yang perangai sebijik macam dalam pautan yang aku baca ni...betul..."Kenapa plak Abang cakap macam tu????? tak kesian kerr denga adik yang dah lama menaruh harapan dengan Abang????" (Wah...masukkan babak drama plak dalam entri aku ni....) Ok..kalau macam tu adik dengan kawan-kawan adik baca pautan dalam entri Abang ni ok....lepas tu adik kena muhasabah diri...dan jangan jadi macam orang dalam pautan tu ok....(Cara aku pujuk ni...bukan main lagi...hehhehe)

http://www.harian-metro-online.com/isteri-henyak-kepala-suami

BETAPA AKU BERSYUKUR...


Aku rasa bersyukur sangat dengan diri aku ni...."Kenapa???" Yala sebab aku dilahirkan sebagai Islam...di kurniakan kedua ibu bapa dan keluarga yang baik...Aku dikurniakan dengan akal fikiran yang sihat...AKU BERSYUKUR dengan kesihatan tubuh badan yang dikurniakan oleh ALLAH S.W.T..."Kenapa plak ko sentimental petang-petang ni...." Kalau nak tau sebab mengapa aku begitu bersyukur selama ni...sebab aku begitu tertarik dengan entri daripada kawan blogger aku ni....ni link entri tu...ALL IN ONE: Apa lagi Nikmat yang tak cukup bagi kita?.....


Aku harap dengan membaca entri tu...korang semua terus ucapkaan Syukur kepada Tuhan...bagi yang Islam pulak....ucapkan Alhamdulillah....ok..salam...(^_^)

BEST SANGAT (best kerr...)


Hai korang semua..."Baru awak muncul buat entri untuk hari ni....???? lama dah kitaorang ni tunggu tau....." ohhh...ya ka...sorry la yerr (perasan...adaka yang duk tunggu entri terbaru aku....hahhahha) tu soalan cepuk mas korang jawap sendiri ok..heheheh....Aku lambat update blog sebab ada urusan mustahak tadi...(Urusan seri Paduka Baginda...) "Betul ka tu....????!!!!" Betul la....hihihihi....takda la tadi aku ke sekolah lama aku...sebab nak settelkan beberapa perkara....."Hurmmm.... ingatkan betul-betul apa yang awak cakapkan td...."

Ok la...cukup untu intro aku...sekarang aku nak cerita sedikit mengenai kehidupan aku hari ni...(korang baca tau....lepas tu...komen ker....apa kerr...boleh????) hehehehe....Pagi tadi aku ke sekolah lama aku nak buat beberapa pengesahan...sebab aku nak buat program untuk adik-adik sekolah lama aku tu...(Program apa....itu nanti aku cerita)....Sampai jer dekat sekolah aku tu, aku lihat banyak dah perubahan yang aku nampak....makin glamour sekolah aku tu....Lepas tu banyak jugak guru baru dekat sekolah tu....Cantik-cantik dan hensem-hensem kesemuanya....Terserempak la jugak dengan beberapa guru aku yang pernah mengajar aku suatu masa dahulu....Aip! apa lagi terusla aku tegur mereka...."Lepas tu apa reaksi diorang dekat awak????" Huhuhuhu....perkataan yang terkeluar mulut cikgu aku tu..."Awak ka ni...dah banyak perubahan Cikgu nampak....makin dewasa dan matang...." (Matangla sangat...kekekke...tapi memang matang pun...)


Gambar aku masa terima anugerah kecemerlangan pelajar....(hehehe)


Singgah la jugak jengok-jengok blok kelas aku hari tu...(Part ni yang aku suka) "kenapa pulak ko sukeeww  sangat??????!" Sebab bila aku singgah blok kelas lama aku tu...semua pelajar a.k.a junior aku tengok aku macam Artis...(cewaaaaaahhhhh!!!!! perasan lagi!!!!!) Betul ni...sepanjang aku ronda-ronda kawasan tu...semua pelajar junior duk tengok aku...sama ada dari tingkat 1 hingga ke tingkat 3....huhuhuu...(Tapi malu la jugak......)

"Awak cakap nak cerita pasal program yang awak nak buat tu....ceritala cepat tak sabar ni....." ok...Aku dah buat cadangan nak buat program Motivasi...buat adik-adik junior aku dekat sekolah tu.....Biasala sebagai seorang mahasiswa/i kita kenala membuat bakti kepada masyarakat sekeliling....terutama sekali dengan bekas sekolah lama....betul tak???? Korang doakan tau  hasrat murni aku ni....mintak-mintak dipermudahkan segala urusan aku ni...

ok nak ke bazaar ni....beli juada berbuka nanti...Salam....(^_^)

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::