Isnin, 13 Ogos 2012

BETAPA AKU BERSYUKUR...


Aku rasa bersyukur sangat dengan diri aku ni...."Kenapa???" Yala sebab aku dilahirkan sebagai Islam...di kurniakan kedua ibu bapa dan keluarga yang baik...Aku dikurniakan dengan akal fikiran yang sihat...AKU BERSYUKUR dengan kesihatan tubuh badan yang dikurniakan oleh ALLAH S.W.T..."Kenapa plak ko sentimental petang-petang ni...." Kalau nak tau sebab mengapa aku begitu bersyukur selama ni...sebab aku begitu tertarik dengan entri daripada kawan blogger aku ni....ni link entri tu...ALL IN ONE: Apa lagi Nikmat yang tak cukup bagi kita?.....


Aku harap dengan membaca entri tu...korang semua terus ucapkaan Syukur kepada Tuhan...bagi yang Islam pulak....ucapkan Alhamdulillah....ok..salam...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram