Isnin, 3 September 2012

TERCAPAI JUA...





TERIMA KASIH SEMUA!!!! (^___^)

Alhamdulillah setelah nak dekat sebulan aku berblogging ni...Jumlah Teman Followers aku dah cecah 100 orang...Nampak masih sikit kan...Tapi tak pala...aku hargai dengan korang semua yang sudi jadi Followers aku...Ni pun berkat galakkan korang semua...Untuk terus menggalakkan aku berblog..Dan jangan pernah berputus asa....Kepada Blogger Senior terima kasih di atas tunjuk ajar yang diberikan...dan kepada NEwbie macam aku....teruskan berblog...jangan berhenti....Terus buat etntri...tak kisahla ada yang nak baca atau tak..janji kita Publish hasil penulisan kita....

Masih terlalu panjang perjalanan aku dalam dunia Blog ni...Semakin meningkat jumlah Follower bermakna semakin besar cabaran serta liku yang perlu aku hadapi...Macam hasil penulisan aku kenala baik dan tidak menyinggung perasaan mana-mana pihak...."LET'S KEEP ON BLOGGING!!!"



ORANG LIDI...




Huuuhaaiiii korang semua....Malam ni aku nak bagi tunjukla hasil Karya aku ni...Aku bagi tajuk "Aku Si Doodles" hehhe...anggapla yang diri aku berubah jadi "Doodles" huhuhuhhu...Ada kawan aku ni..dia tengokla karya aku ni...Dia cakap sama macam aku....Pendek kata apa yang terdapat pada Doodles tu...ada dengan aku jugak....Entah la dia tu...tapi aku memang sukeeeww...Korang pulak??? cer komen sikit...hihhihihi...

Hehehe Purple sentiasa Di hati....(^^)

TERUSKAN...




hehehe...macam biasa...Warna Tema mesti ada...hehhehe...(^_^)

Huuuuhaiiiiii....Hari ni aku masih lagi nak mengasah kemahiran aku dalam buat Art...huhuhu..hari ni aku rasa macam ada keyakinan mau buat Art....Rasa bestla....walaupun memeningkan kepala aku ni...huhuu...Kadang-kadang..kalau silap tekan atau silap langkah...hancuuuSSSS kerja aku....Kena buat balik....Gambar dekat atas tu aku buat dalam masa 1 jam setengah...apa macam ok kerrr??? Korang nilai sendiri la yerrr....

LAWAK SENGAL : GAMBAR



Haiza mengajak Farid teman lelakinya, ke rumahnya supaya dapat berdua-duaan. Sampai sahaja di rumah mereka terus menuju ke bilik. Farid bertanya kepada Haiza, "Darling! ada mancis tak?" "Ada kat dalam laci sebelah katil tu," Jawab Haiza.

Semasa membuka laci, terpandanglah Farid dengan sebuah POTRET lelaki di dalam laci tersebut.

FARID : Gambar siapa tu?????? Gambar suami you ke???
HAIZA : Bukan!
FARID : Gambar kekasih lama you????
HAIZA : Bukan!
FARID : Habis kalau semua bukan, ni gambar siapa???? Cepat bagitau!!!! (Dalam nada Amarah)
HAIZA : Yannngggggg!!! Gambar tu kan gambar I sebelum buat pembedahan jantina. Dulu I HARUN...(       
               Jawab si Haiza dengan penuh Manja....)
FARID : Gluuuupppp!!! (Mampu menelan air liur...)

hehhehehehhehe.....Pesanan dalam Lawak ni...."BERHATI-HATI DI DUNIA INI" sebab tak semua yang CHANNNTEEEKKK tu ORI....kikiiiii


LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::