Isnin, 3 September 2012

TERCAPAI JUA...





TERIMA KASIH SEMUA!!!! (^___^)

Alhamdulillah setelah nak dekat sebulan aku berblogging ni...Jumlah Teman Followers aku dah cecah 100 orang...Nampak masih sikit kan...Tapi tak pala...aku hargai dengan korang semua yang sudi jadi Followers aku...Ni pun berkat galakkan korang semua...Untuk terus menggalakkan aku berblog..Dan jangan pernah berputus asa....Kepada Blogger Senior terima kasih di atas tunjuk ajar yang diberikan...dan kepada NEwbie macam aku....teruskan berblog...jangan berhenti....Terus buat etntri...tak kisahla ada yang nak baca atau tak..janji kita Publish hasil penulisan kita....

Masih terlalu panjang perjalanan aku dalam dunia Blog ni...Semakin meningkat jumlah Follower bermakna semakin besar cabaran serta liku yang perlu aku hadapi...Macam hasil penulisan aku kenala baik dan tidak menyinggung perasaan mana-mana pihak...."LET'S KEEP ON BLOGGING!!!"



2 ulasan:

  1. bagus ada tu semakin bertambah follower..maintain gaya penulisan dan kualiti entri konpem ade orang yg follow.

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::