Khamis, 6 September 2012

PATUTLA RASA CEPAT SEMACAM...







Huuuuhaaiii semua...Erm...korang perasan tak...yang sejak kebelakangan ni rasa MASA macam cepat jak berlalu...Siang cepat ke Malam....Malam cepat ke Siang....kan...kan...kan...Fenomena ni yang  membuatkan aku membuat Research....dan aku terjumpa ni....GEMPA BUMI DI JEPUN MEMENDEKKAN HARI....

Baru aku tau...korang baru tau jugak??? Samala kita...Ini juga menunjukkan bahawa usia dunia semakin tua... jadi kita doa jak la yer....Moga-moga kita semua sentiasa berada di bawah lindungan-NYA...amin...

UMUM LA CEPAT!!!!!!!!



Dari hari tu lagi...persoalan pasal Tarikh sebenar Pilihan Raya Umum ni bila????? Ada yang kata Bulan Jun la...Julai la...ni sampai sekarang belum Umum jugak....Bukak news pulak aku terbaca pasal DATO NAJIB NAK UMUM TARIKH PILIHAN RAYA Nah...harap-harapla kali ni betul...tak kan, nak tunggu lama-lama pulak....kang nanti melanggar Perlembagaan pulak....Yerr la kan dan termaktub bahawa setiap selang 5 tahun kena buat Pilihan Raya....Tak boleh ubah tau....

Jadi yang dah cukup umur tu...korang dah daftar sebagai pemilih???? Kalau belum daftar....aku rasa masih sempat lagi tu....korang daftar la yerrr....Salam...

  

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::