Khamis, 6 September 2012

PATUTLA RASA CEPAT SEMACAM...







Huuuuhaaiii semua...Erm...korang perasan tak...yang sejak kebelakangan ni rasa MASA macam cepat jak berlalu...Siang cepat ke Malam....Malam cepat ke Siang....kan...kan...kan...Fenomena ni yang  membuatkan aku membuat Research....dan aku terjumpa ni....GEMPA BUMI DI JEPUN MEMENDEKKAN HARI....

Baru aku tau...korang baru tau jugak??? Samala kita...Ini juga menunjukkan bahawa usia dunia semakin tua... jadi kita doa jak la yer....Moga-moga kita semua sentiasa berada di bawah lindungan-NYA...amin...

2 ulasan:

  1. Allahhuarkbar...kena bermuhasabah diri ni..masyaAllah,, gerun pulak aku dengan cerita macam ni.huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la dengan aku ni...dah la Iman aku ciput jak....

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::