Khamis, 30 Ogos 2012

TERCALAR MARUAH!!!




Haaaiiii apala mau jadi dengan dunia zaman sekarang ni.....Kalau kita lihat, arus perubahan begitu drastik...istilah 'siapa cepat dia yang dapat' memang sinonim dengan pergerakan manusia pada masa kini..."Pergerakan macam mana tu????!" Ni la...masa nak naik kenderaan...masa dalam pekerjaan..dan masa  dalam pelajaran....Fokus aku di sini adalah berkenaan dengan Pergerakan Pantas dalam Pelajaran, memandangkan aku masih lagi belajar...jadi aku nak kongsi dengan korang semua tentang entri aku ni....


Aku rasa sakit hati bila mendapat tahu bahawa pelajar pada masa sekarang ni, tak perlu bersusah payah kalau nak dapatkan segulung Ijazah, Master mahupun PhD....Korang tak percaya..korang baca ni...IJAZAH PANTAS "FIRST CLASS" Dah baca???!!! Apa pandangan korang semua...kalau aku ...nak aku cekik jak individu yaang terbabit dalam sindiket penghasilan Ijazah palsu ni.....Geram sangat...Yala...orang lain belajar jugak untuk dapatkan segulung Ijazah tu....TAPI yang segelintir ni pulak...sibuk duduk terkangkang di rumah...atau dekat mana-mana...Datang tunjuk muka masa nak Ambik Ijazah jak masa sesi Graduasi....Kesian kita orang yang bertungkus-lumus nak dapatkan Ijazah tu...terpaksa berhempas-pulas siapkan tugasan...hadirkan diri dalam kuliah...mantapkan diri dengan Tutorial...tapi bagi yang lain ni pulak (Individu penyeludup ni) Cuma duduk depan laptop...isi Ink Printer untuk siapkan sehelai Ijazah palsu....Adddoooooooiiiiii!!!! sakit hati ni.....Tu satu hal....ni pulak ditambahkan lagi dengan memburukkan nama sesebuah IPTA tu...korang ni!!!!!! Belangkong kang baru tau....

Jadi aku nak pesan dengan korang semua...kalau nak berjaya tu...cuba la dengan cara yang betul...jangan cuba menjinakkan diri dengan mengambil jalan mudah...ok....salam (^___^)


KOSONG...KOSONG..KOSONG...

Terkejut aku bila terbaca dalam berita hari ni pasal akak kita ni...Rita Rudaini...Semalam aku terbaca pasal bekas suami dia..yang Suami dia ni nak rujuk balik dengan akak Rita ni..Tapi terperanjat habis aku dengan penjelasan Rita Rudaini ni....nak tau???? Korang baca ni ok.... RITA RUDAINI...KOSONG

Apa macam dah baca???? Huhuhuhu...aku betul-betul kagum dengan ketabahan Akak kita yang popular ni..(Popular kerrrrr????) Kompom popular....hehehe...

Terus tabah akak ku...(huhuhu..)

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::