Khamis, 30 Ogos 2012

KOSONG...KOSONG..KOSONG...

Terkejut aku bila terbaca dalam berita hari ni pasal akak kita ni...Rita Rudaini...Semalam aku terbaca pasal bekas suami dia..yang Suami dia ni nak rujuk balik dengan akak Rita ni..Tapi terperanjat habis aku dengan penjelasan Rita Rudaini ni....nak tau???? Korang baca ni ok.... RITA RUDAINI...KOSONG

Apa macam dah baca???? Huhuhuhu...aku betul-betul kagum dengan ketabahan Akak kita yang popular ni..(Popular kerrrrr????) Kompom popular....hehehe...

Terus tabah akak ku...(huhuhu..)

4 ulasan:

  1. huhuhuhu kesian kak rita ye.hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesian kan....tapi dia sanggup memenuhi perhatian anak-anaknya daripada berpaling semula dengan bekas suami diaa tu...huhhuuhu...tu yang aku Salute dengan kak Rita ni...

      Padam
  2. salam kenal dan follow :)

    hairan, dah dapat isteri cantik pun cerai gak ..

    akumad.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam dunia artis yang dilimpahi dengan Glamour ni takda yang mustahil boleh berlaku...even artis kenaa madu pun ada...tapi semua tu.."OFF RECORD PLEASE" hahhaha (^___^) Anyway..salam kenal juga..

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::