Rabu, 19 September 2012

KEMBAR VS KLON



huuuuhhaaiiiiii semua..apa khabar???? sihat???? Harap sihat lerrr ok.....kali ni aku nak tulis pasal kembar dengan klon pulak....Mesti korang pernah dengarkan pasal dalam dunia ni...kita ada 7 kembar...maksdunya...muka kita hampir sama atau ada iras-iras.....hehehhe...Hah!!!! Ni aku nak bagitaula....sepanjang hidup aku ni, aku baru jumpa seorang jerrr manusia yang muka dia tu sama dengan aku...n bukan kembar ok....ni junior aku masa dekat sekolah lama dulu.....

Tapi petang tadi, masa aku dengan kawan-kawan aku lepak dekat perpustakaan Universiti aku ni, adala sorang kawan aku ni ternampak seorang budak ni (Junior) muka dia sebijik macam aku....Terkejut beruk aku bila kawan aku bagitau aku pasal benda tu....Yerrrlllaaa.....masa mula-mula kuliah hari tu pun, ada jugak sorang member ni tanya dengan aku "Atan...ko ada adikka????" aku jawapla takda...Terus member aku tu cakap "Bukan apa....hari tu aku ternampak Junior baru ni...muka dia sama macam ko bah.....tu yang saya mau tanya ni..."

Maka, aku dah buat keputusan nak cari tau siapa budak yang diorang selalu cakap tu....kalau aku jumpa...aku nak snap gambar....then upload dalam Blog ni....nak korang semua nilaikan sendiri....sama kerr atau tak...Apa macam????? Boleh???? ok...

siapakah dia?????? masih dalam pencarian...


LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::