Sabtu, 13 Julai 2013

JIN QARIN KEMBAR MANUSIA DAN CARA MELIHATNYA





Assalamualaikum WBT...
Korang mesti pernah dengar kan pasal Jin yang menjadi kembar kepada manusia...???? Jin yang dikenali dengan sebutan Qarin sememangnya merupakan kembar kepada manusia makhluk ciptaan Allah swt... Hurrrmmm tentu korang semua mau tau cara bagaimana cara untuk melihat Qarin tu kan... Baikla di sini aku ada la berikan beberapa cara untuk melihat Qarin tersebut...ini pun melalui artikel yang pernah aku terbaca pada suatu ketika dahulu...

Dah bersedia?????

Ikuti langkah-langkah berikut...
  1. Cabut 7 helai rambut kepala.
  2. Ambil 7 potongan kuku atau kaki.
  3. Letakkan semua benda-benda tersebut di atas sehelai kain putih (Apa-apa jenis kain pun boleh asalkan putih).
  4. Setelah itu, ikat kain putih yang telah diisikan dengan benda-benda tadi tu.
  5. Ambil limau nipis (1 sahaja) perah airnya sehingga habis.
  6. Seterusnya air perahan limau tadi anda titiskan pada bungkusan kain putih itu tadi.
  7. Bungkusan kain putih itu tadi anda letakkan di halaman rumah (di mana-mana pun boleh asalkan berhampiran dengan kawasan pagar rumah) Kalau boleh jangan biarkan orang lain tahu, dan yang  paling penting bungkusan itu tidak perlu ditanam, tapi hanya letakkan di antara kawasan yang ada tumbuhan... (Macam pokok bungaka...rumput ka...)
  8. Sesudah itu, tunggu selama 7 hari, Qarin akan datang pada malam ke-8, dia boleh muncul di mana sahaja, tapi hanya sepintas lalu, biasanya Qarin akan meniru tentang apa yang kita sudah lakukan atau apa yang akan kita kerjakan, Qarin tidak boleh dilihat oleh orang lain melainkan diri kita sendiri.
Pesanan dekat sini, kalau korang dah nampak Qarin tu, korang jangan pulak takut...sebab dia juga ialah makhluk ciptaan Allah S.W.T. Terdapat juga cara lain untuk melihat Qarin tersebut....misalnya, membaca ayat-ayat suci al-quran....seperti:

  1. Baca surah Al-Fatihah sebanyak 7 kali.
  2. Baca surah Al-Ikhlas sebanyak 7 kali.
  3. Ayat Kursi sebanyak 7 kali.
Lakukan ini setiap kali sebelum tidur...Insya-Allah dengan izin Allah anda dapat bertemu dengan Qarin...

p/s: Ini adalah apa yang aku pernah baca dan apa yang hendak aku kongsikan...Sekiranya anda rasa tidak berpuas hati sila jangan lakukan...(Mana la tau korang cakap aku ni bawak amalan syirik)

selebihnya Wallahuallam...




9 ulasan:

  1. Balasan
    1. salam Ramadhan untuk saudara jugak (^^)

      Padam
  2. Balasan
    1. kenapa? Takut? hahaha..tidak perlu takut sebab Qarin jugak makhluk ciptaan Allah...Rasulullah juga turut memiliki Qarin...Qarin Rasulullah Islam... :)

      Padam
  3. salam
    Kalau tengok ,boleh tak kita berinteraksi dengannya. Boleh tak kita Islamkannya,Bagaimana caranya ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam...hurmmm mencabar jugak soalan saudari ni...ok saya cuba jawab...berdasarkan apa yang telah diceritakan oleh beberapa orang individu yang pernah berjumpa atau terlihat Qarin ni, mereka menjelaskan bahawa Qarin hanya tersenyum kepada kembarnya tanpa berbicara...keadaan fizikal Qarin ni sama saja dengan kembarnya sama ada dari segi bentuk muka, ketinggian dan yang lain-lain...Berdasarkan daripada pembacaan saya...memang benar bahawa Qarin adalah Kafir...cuba Qarin baginda Rasulullah sahaja yang islam...Jadi di sini saya tidak dapat mejawab soalan saudari iaitu bagaimana cara untuk mengislamkan Qarin tersebut...namun sekiranya saya terbaca maklumat yang berkaitan dengan soalan saudari tersebut...Insya-Allah saya akan kongsikan kepada saudari...Harap menjawab soalan (^_^)

      Padam
  4. fuh dasyat ni..awak pernah buat ke.?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hurmmmmm....(susah la mau cakap dekat sini....)

      Padam
  5. QARIN atau WATAK adalah milik bersama DIRI BATIN yang duduk dalam DIRI ZAHIR.
    Obat Benjolan Di Bawah Lidah

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::