Khamis, 6 September 2012

UMUM LA CEPAT!!!!!!!!



Dari hari tu lagi...persoalan pasal Tarikh sebenar Pilihan Raya Umum ni bila????? Ada yang kata Bulan Jun la...Julai la...ni sampai sekarang belum Umum jugak....Bukak news pulak aku terbaca pasal DATO NAJIB NAK UMUM TARIKH PILIHAN RAYA Nah...harap-harapla kali ni betul...tak kan, nak tunggu lama-lama pulak....kang nanti melanggar Perlembagaan pulak....Yerr la kan dan termaktub bahawa setiap selang 5 tahun kena buat Pilihan Raya....Tak boleh ubah tau....

Jadi yang dah cukup umur tu...korang dah daftar sebagai pemilih???? Kalau belum daftar....aku rasa masih sempat lagi tu....korang daftar la yerrr....Salam...

  

6 ulasan:

  1. Rasanya bulan 11 nanti pilihan raya, sebab ada t'baca jugak ttg pilihan raya kt sebuah blog.

    BalasPadam
  2. gua dah cukup umo tapi tak register lagi hahahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. gapo mu tak lagi register??? Tak minat??? hehehehe.... :p

      Padam
  3. ngundi la,,aku dok register lagi.hahaha. bukan dok minat tapi malas nak g daftar.hahaha

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::