Rabu, 5 September 2012

LAWAK SENGAL : KESIAN KUCING




Seorang budak berusia 8 tahun membeli serbuk pembasuh dari sebuah kedai runcit..

PEKEDAI : Banyak pakaian nak di basuh tu dik
BUDAK : Tak laa.. nak mandikan kucing
PEKEDAI : Hish! Mati la kucing kamu kalau pakai serbuk ni!

Budak tu buat derk je. Lepas membayar harga serbuk tu dia pun blah. Lusa budak tu datang balik ke kedai runcit tu..

PEKEDAI : Amacam dengan kucing kamu tu?
BUDAK : Mati!
PEKEDAI : Kan? Saya dah kata dah!
BUDAK : Saya rasa bukan pasal serbuk pecuci tu kucing saya mati!
PEKEDAI : Abih tu?
BUDAK : Mesin basuh..dia pusing laju sangat
PEKEDAI : Haduyai!





8 ulasan:

  1. siannya kucing tu dimasukkannya dlm mesin bsh. komfem2 la mati. adehh. =.='

    BalasPadam
  2. aduhai.. kesiannya kucing tuh.. budak tu pulak.. nape blurr sgt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin budak tu Skema sikit kot...hehhehe :) salam Kenal...

      Padam
  3. hehe.. mcm2 kisah... okeh sudah follow anda kembali.. =0

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::