Isnin, 3 September 2012

TERUSKAN...




hehehe...macam biasa...Warna Tema mesti ada...hehhehe...(^_^)

Huuuuhaiiiiii....Hari ni aku masih lagi nak mengasah kemahiran aku dalam buat Art...huhuhu..hari ni aku rasa macam ada keyakinan mau buat Art....Rasa bestla....walaupun memeningkan kepala aku ni...huhuu...Kadang-kadang..kalau silap tekan atau silap langkah...hancuuuSSSS kerja aku....Kena buat balik....Gambar dekat atas tu aku buat dalam masa 1 jam setengah...apa macam ok kerrr??? Korang nilai sendiri la yerrr....

4 ulasan:

  1. bunga pusing2 tu macam cantik...! heeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. owww Really...Tq...Kalau buat Spiral Wave tu a.k.a bunga pusing-pusing tu...tak susah sangat....Cuma Kartun tu jak yang susah nak adjust....huhuhuuhu (^^)

      Padam
  2. nice lah.. boleh diteruskan lagi ni.. kerap2 lah lukis nanti naz dtg and comment ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhaa..terima kasih la dengan semangat yang diberikan...ok...nanti aku bagi tunjuk Hasil Lukisan aku...(Sekarang ni tengah mantapkan Skill hihhihi)...(^^)

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::