Isnin, 3 September 2012

ORANG LIDI...




Huuuhaaiiii korang semua....Malam ni aku nak bagi tunjukla hasil Karya aku ni...Aku bagi tajuk "Aku Si Doodles" hehhe...anggapla yang diri aku berubah jadi "Doodles" huhuhuhhu...Ada kawan aku ni..dia tengokla karya aku ni...Dia cakap sama macam aku....Pendek kata apa yang terdapat pada Doodles tu...ada dengan aku jugak....Entah la dia tu...tapi aku memang sukeeeww...Korang pulak??? cer komen sikit...hihhihihi...

Hehehe Purple sentiasa Di hati....(^^)

6 ulasan:

  1. straight cut dari atas ke bawah.. emmm. jari jemari kontot..jari kaki.emmmm takleh nak komen.hahahaha mata macam budak baru lepas nangis je.hahaha

    BalasPadam
  2. orang lidi ngan doodle sama ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya rasa ya kot....sebab saya terbaca dalam Artikel dia cakap Ya....Tapi tak pasti la....hehehhe..

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::