Isnin, 13 Ogos 2012

SUMPAH AKU TAK NAK ADA ISTERI MACAM DIA TU...


Kepada anak-anak dara di luar sana...jangan sentap atau tersentak dengan tajuk Entri aku kali ni...Aku memang takkan pandang atau tak kan ambik anak dara yang perangai sebijik macam dalam pautan yang aku baca ni...betul..."Kenapa plak Abang cakap macam tu????? tak kesian kerr denga adik yang dah lama menaruh harapan dengan Abang????" (Wah...masukkan babak drama plak dalam entri aku ni....) Ok..kalau macam tu adik dengan kawan-kawan adik baca pautan dalam entri Abang ni ok....lepas tu adik kena muhasabah diri...dan jangan jadi macam orang dalam pautan tu ok....(Cara aku pujuk ni...bukan main lagi...hehhehe)

http://www.harian-metro-online.com/isteri-henyak-kepala-suami

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::