Isnin, 13 Ogos 2012

BEST SANGAT (best kerr...)


Hai korang semua..."Baru awak muncul buat entri untuk hari ni....???? lama dah kitaorang ni tunggu tau....." ohhh...ya ka...sorry la yerr (perasan...adaka yang duk tunggu entri terbaru aku....hahhahha) tu soalan cepuk mas korang jawap sendiri ok..heheheh....Aku lambat update blog sebab ada urusan mustahak tadi...(Urusan seri Paduka Baginda...) "Betul ka tu....????!!!!" Betul la....hihihihi....takda la tadi aku ke sekolah lama aku...sebab nak settelkan beberapa perkara....."Hurmmm.... ingatkan betul-betul apa yang awak cakapkan td...."

Ok la...cukup untu intro aku...sekarang aku nak cerita sedikit mengenai kehidupan aku hari ni...(korang baca tau....lepas tu...komen ker....apa kerr...boleh????) hehehehe....Pagi tadi aku ke sekolah lama aku nak buat beberapa pengesahan...sebab aku nak buat program untuk adik-adik sekolah lama aku tu...(Program apa....itu nanti aku cerita)....Sampai jer dekat sekolah aku tu, aku lihat banyak dah perubahan yang aku nampak....makin glamour sekolah aku tu....Lepas tu banyak jugak guru baru dekat sekolah tu....Cantik-cantik dan hensem-hensem kesemuanya....Terserempak la jugak dengan beberapa guru aku yang pernah mengajar aku suatu masa dahulu....Aip! apa lagi terusla aku tegur mereka...."Lepas tu apa reaksi diorang dekat awak????" Huhuhuhu....perkataan yang terkeluar mulut cikgu aku tu..."Awak ka ni...dah banyak perubahan Cikgu nampak....makin dewasa dan matang...." (Matangla sangat...kekekke...tapi memang matang pun...)


Gambar aku masa terima anugerah kecemerlangan pelajar....(hehehe)


Singgah la jugak jengok-jengok blok kelas aku hari tu...(Part ni yang aku suka) "kenapa pulak ko sukeeww  sangat??????!" Sebab bila aku singgah blok kelas lama aku tu...semua pelajar a.k.a junior aku tengok aku macam Artis...(cewaaaaaahhhhh!!!!! perasan lagi!!!!!) Betul ni...sepanjang aku ronda-ronda kawasan tu...semua pelajar junior duk tengok aku...sama ada dari tingkat 1 hingga ke tingkat 3....huhuhuu...(Tapi malu la jugak......)

"Awak cakap nak cerita pasal program yang awak nak buat tu....ceritala cepat tak sabar ni....." ok...Aku dah buat cadangan nak buat program Motivasi...buat adik-adik junior aku dekat sekolah tu.....Biasala sebagai seorang mahasiswa/i kita kenala membuat bakti kepada masyarakat sekeliling....terutama sekali dengan bekas sekolah lama....betul tak???? Korang doakan tau  hasrat murni aku ni....mintak-mintak dipermudahkan segala urusan aku ni...

ok nak ke bazaar ni....beli juada berbuka nanti...Salam....(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::