Isnin, 10 Februari 2014

FOTOku...KISAHku...



Assalamualaikum dan salam Sejahtera, 
"Setiap foto ada lagu" kata Yuna.... aku pula "Fotoku,kisahku..." (Wah!!!! melawan RETIS nampak) Baikla, di sini aku mau kongsi la foto yang aku "Tangkap" dan aku "Edit" menggunakan"perisian Photoshop. Aku dah upload gambar ni dalam FB ni.... dan feedback yang aku dapat rata-rata cakap foto ni nampak macam kena lukis...macam poster Filem la...huuhuhuhuhu...rasa pelik pulak sebab foto-foto aku edit biasa-biasa saja. Tidak sehebat dengan insan-insan yang TIP-TOP dalam cabang seni photography dan Editorial...

ok la korang tengok la hasil seni aku ni....





bah korang nilai sendiri la ok...

ADDIOOSS!!!

2 ulasan:

  1. cantik.dari segi compo, sy lebih suka yg nombor 2.keseluruhan, dua2 cantik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih....saya mmg suka ambik gambar dengan angle mcm tu... tp masih lagi dalam proses pembelajaran.... :)

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::