Selasa, 11 September 2012

KULIAH...TUTORIAL...ASSIGNMENT....




HUhaaaaai semua korang apa khabar?????harap korang sihat....hurmmmmm...mula dari semalam hingga hari ni... aku duk sibuk memanjang... nah....tu yang buatkan aku ni liat nak update entri ni.... 
Tapi untuk tidak mengecewakan korang semua....aku sanggup curi masa dalam kelas....kikikikiki...(padahal entahla...ada ker yang nak baca entri aku ni..... ) AKu nak khabak dengan hang semua...yang kelas aku dah bermula semalam....Pagi dengan kelas DR Tang.... petang pulak dengan DR Morsli....mlm pulak ada latihan....hurmmmmm....


Hari ni.... pagi ada kelas dengan En. Baszley....lepas tu dengan PN.Irma.... choppppppppp!!!!!! Tentu korang tak larat nak baca entri aku ni..... jadi aku bagitau separuh jerr dulu..... yang selebihnya nanti.... 
Okla korang Lect dah datang aku chaw dulu... salam.... :)

Nota kuliah pertama aku dalam sem 1
                                     

6 ulasan:

  1. padatnya kelas .. smpt lgik ek update blog wlupon ringkas

    BalasPadam
  2. hehehe...mestila...walau sesibuk mana pun....Blog kena update jugak....ermmmmm memang padat sangat hari semalam...hari ni pun pdat jugak..ni curi-curi update blog......huhuhuuhu (^^)

    BalasPadam
  3. ooo. nota tu tulisan kecik, aku tak nampak la. hahahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhaha...Lawak2...memangla kecik...aku jak yang faham pun...engko pehe dok??? dok eh... :)

      Padam
  4. biasa la tue.. ikaa ni lagi laa ssh, smkin nk abis blja smkin ssh lak subjekk hmm tp sbar laa 3 sem je lagi :0

    BalasPadam
    Balasan
    1. samala...aku pun tinggal 3 sem jerr lagi...

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::