Ahad, 9 September 2012

MASA BERSANTAI SUDAH TAMAT!!!!!!!!!!

Huuuuuuhaiiii.....hari ni aku berangkat pulang ke kampus....sebab masa untuk aku bersuka ria sudah TAMAT....bermakna bermula la semula kehidupan aku sebagai pelajar yang penuh dengan cabaran...

Tapi kalau nak berjaya jugak....aku kena harungi cabaran itu...(waaaahhhhh...kata-kata semangat dipagi hari...kekeke....) okla...doakan aku agar selamat sampai.. baru aku ingat....bila bercakap pasal rintangan...rintangan pertama yang aku kena hadapi ialah berada di dalam bas selama 9 jam ...huuuuuuuuuu......tak kisahla janji aku selamat sampai.. okla aku gerak dulu.....salam.   (^_^)

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. hhuuuuhaaiii....terima kasih atas wish tu...dah selamat sampai pun tempat study ni...hehehhehe....(^^)

      Padam
  2. Balasan
    1. hehehee....terima kasih....(^^) awak pun sama jugak....

      Padam
  3. Balasan
    1. neehhhh memang kena rajin-rajin ke kelas....huhuhuhuhu.. :p

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::