Sabtu, 1 September 2012

BULAN BARU,OH! SEPTEMBER!!!




Huuuuuhaaiiiii....Sedar tak sedar Hari ni dah masuk bulan September...hhhhhuuuuu...rasa cepat jak masa ni berlalu bermula dari Januari hinggala ke September....Begitu banyak pengalaman hidup yang telah aku kutip sebelum-sebelum ni...Aku belajar untuk tidak memberikan kepercayaan penuh kepada orang lain...(kecuali kepada MAK DAN KELUARGA aku) Aku belajar macam mana mau tingkatkan gaya kepimpinan...Aku belajar agar tidak bergantung kepada orang lain....(Berdikari sendiri...) Aku dapat mengetahui adat resam suku kaum lain....

Bulan ni aku nak tetapkan matlamat baru....memandangkan matlamat bulan Ogos hari tu tak semuanya tercapai...jadi aku nak bawak matlamat yang tak menjadi bulan lalu tu ke bulan ni...Aku harap agar apa yang aku rancang ni menjadi kenyataan dan yang penting dipermudahkan oleh-NYA...Amin....(^___^)

Korang pula macam mana??? Ada matlamat baru??? komen sikit...atau kongsi sikit....
Layan lagu ni....



4 ulasan:

  1. september ye...emm,nak kene kumpul duit nak beli hadiah besday mak lah pulak:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. oowww yaka...mak awak lahir bulan september...Saya doakan agar Mak awak tu sentiasa sihat,Murah rezeki dan dipanjangkan umur...(^^)

      Padam
  2. Bulan september, nk cover azam bulan ogos yg msih tak terbuat. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...cover plus TOUCH UP azam bulan lepas yang belum tercapai...sebelum masuk Tahun Baru....(^^)

      Padam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::