Jumaat, 17 Ogos 2012

TERGUGAT IMAN I....


Pstt-psttt....dengar-dengar tadi mak cik kita nak bagi duit raya Extra Tahun ni...huhuhu Sekkkeeewww...

Hi korang semua....sorry la yerrr kalau perasan aku selalu lewat update blog aku ni....sibuk sikit...maklumla dah nak dekat raya....jadi kenala extra kerja sikit...."More Extra WORK...More Extra MONEY...." betul kan...kan..kan...Wah hari ni...aku cukup gembira..."Kenapa??? dapat banyak duit kerr???? yala kan dah buat extra work...." ermmm ndak la....ni pasal semua Famili aku yang jauh dah datang balik ke kampung halaman hari ni....(Best sangat!!!!!!!)

Malam ni kompom meriah kampung aku ni...sebab nak pasang pelita malam ni....Adik-adik aku yang nakal pulak sibuk nak main mercun malam ni....(Terkenang zaman kegemilangan aku dulu...|Zaman kanak-kanak Riang...| hahahahha) Raya kali ni...menuntut lebih banyak tenaga daripada aku...bukan nak buat persiapan raya jerr..tapi nak buat persiapan perkahwinan abang sulung aku....Korang nak tau....kalau takda aral datang....raya ke-tiga ni Abang aku tu akan melangsungkan perkahwinan...korang doakan dia...semoga berbahagia hingga ke akhir ayat..ok...

Berbalik semula dengan tajuk entria ku ni...Perkataan tergugat tu...mesti korang tertanya-tanya..apa yang aku nak cerita dengan korang ni kan...kan...kan...Ni ha....Petang tadi aku dengan adik sepupu aku tengah sibuk nak buat tiang pelita...hhuhuhuhu....banyak la kerja kena buat...macam tebang buluh...lepas tu...bagi belah-belah batang buluh tu...memang bikin penat lerr.....Ni kena sediakan 40 batang tiang!!!!...lepas tu aku rehat la...masa aku masuk dalam rumah...aku ternampakla Adik perempuan aku bancuh air sirap bandung....fuh siap ada ais you...untuk juadah berbuka nanti...Aku rasa macam nak minum jak air tu tau...tapi ingatkan aku ni puasa terus aku batalkan niat....(Kalau tak...mesti dah kena belankung dengan mak aku...huhuhuhu)

ok la....dah nak berbuka ni...salam...

3 ulasan:

  1. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
    Terima kasih sebab sudi sertai game B3:BR. Game ni kena ada 16 peserta. Anda adalah peserta ke 10 yang menyertainya. Kena tunggu 6 peserta lagi sebelum game ini bermula. Aku akan selalu mengunjungi blog ini untuk umumkan perkara selanjutnya.

    BalasPadam
  2. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
    “Atan” – Nickname anda untuk game ini.

    BalasPadam
  3. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
    Tema Blogger Musim 3 kali ini diilhamkan dari Komik & Filem Thriller dari Jepun “Battle Royale”. Namun jangan risau, game ini tidaklah sekejam dan seserius “Battle Royale” Jepun tu. Tolak yang negative, kita ambil yang positif sahaja. Semuanya baik baik sahaja. Apa yang pasti setiap peserta akan dibekalkan dengan 1 Senjata Khas, sama seperti “Battle Royale” yang asli. Tapi secara illusion sahaja okay.
    Anda peserta ke 10 yang menyertai game ini, maka ada 7 Senjata Khas disenaraikan untuk anda pilih 1 sahaja di antaranya. Senjata Khas menggunakan nama kod – Fungsinya akan diketahui bila anda mahu menggunakannya nanti. Umumkan keputusan anda di mana mana entri blog AWIE OMAR secepat yang mungkin (dalam masa 48jam, bermula pada masa mesej ini diberikan pada anda) kerana mesej ini akan disampaikan kepada peserta yang seterusnya pula :)

    1. BDTI x2
    2. BIKKPL x2
    3. HSKPL x2
    4. KDSSPL x2
    5. KVKPL x2
    6. MSKPL x2
    7. TSKPL x2

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram