Jumaat, 17 Ogos 2012

TIMBANG BLOG KORANG

Hi semua...kita selalu nak taukan berapa berat badan kita...sesuai ka dengan kita....kan..kan..kan...Tapi korang pernah tau kerr...yang Blog korang yang canggih-manggih tu pun ada berat juga..dan perlu ditimbang??? Apa?! tak tau...ok...dekat sini Aku ada bagi tunjuk satu Link Blog daripada blogger lain macam mana nak tau berat blog korang...Ni bukan apa...ni sebagai cara korang semua nak ukur tahap pengunjung blog korang...Yala...kalau blog korang ringan a.k.a senang Load..bermakna pengunjung pun senang nak singgah blog korang....ada faham????? ok korang cuba tau...


Kalau korang dah tau...bagi la komen...macam mana berat ker blog korang...kalau berat nampak gaya korang kena bagi diet blog korang tu...kalau ringan plak kira ok la tu....

*Aplikasi ini di petik daripada http://www.tutorialbloggers.com


2 ulasan:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::