Jumaat, 17 Ogos 2012

JANGAN BAGI SEMUA...BAGI SIKIT JERRr...

"Wah...makin hari..tajuk enrti bukan main mengancam lagi..kelassszzz ko....!!!" Biasala tu...kalau dah blog cantik...Tajuk entri pun kenala cantik....Baru orang nak datang baca blog kita ni...kan...kan..kan.."Ni mesti ada cerita yang best kan disebalik tajuk entri ko ni kan.....???!" Macam biasa...ada la...Ni ada la perkaitan dengan hari raya ni...."Aik macam mana tu???"




Begini...Pada zaman dahulu...(Woooooo...masuk mood budak-budak la plak...hehehehe) Ni...banyakla jiran-jiran dekat kampung aku ni tanya..."Ko bila lagi nak hiaskan rumah ko???? Aku tengok takda perubahan pun...." Erm....aku boleh cakap...Budjet...Dekorasi semua dah ada...tinggal aku nak letak jekk...Tapi aku tak maula letak sekarang ni...sebab Barang-barang raya yang aku guna raya lepas masih elok lagi....bagus aku Recycle balik....kan jimat....Yang baru ni kita simpan untuk masa atau raya akan datang...Tu la...aku letak tajuk entri macam dekat atas tu...Mak aku pun pesan...kalau nak kelainan di hari raya ni...letak jak atau gunakan balik barang-barang yang lepas...yang  baru tu nanti...Bagi tetamu bagi tengok sikit jerr..jangan kasih bagi banyak-banyak...nanti tetamu naik bosan...Ermmmm betul jugak kalau aku fikir-fikir balik pesan mak aku tu....huhuhuhu....

Tinggal beberapa jam jak raya nak tiba..harap korang semua happy ok....Raya tahun ni biar enjoy..tapi jangan lupa dengan yang tak upaya tu ok....(^_^)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::