Jumaat, 24 Ogos 2012

KEMBALI SUNYI

Hurrrmmm....malam semua...Apa khabar??? Baik kaaaa???? Baik jugak kan....Aku sekarang ni tengah diselubungi dengan atmosfera kesedihan...nak tau sebab apa??? Ni hah...Pasal sebahagian daripada keluarga besar Aku ni dah balik ke tempat kerja masing-masing...huhuhuhu...Rasa macam cepat plak masa berlalu....sekarang ni dah masuk Syawal ke-6...Waaarrrrrr cepatnya....Rumah pada malam pertama Raya bukan main riuh-rendah...sekarang ni dah jadi sunyi balik...(Part ni yang aku tak suka...)

Satu demi satu saudara aku dengan mak cik,pak cik aku beransur pulang....Malam ni pun ada lagi yang nak balik...Esok pagi pun ada jugak...memang aku terasa kesunyian tu....huhuhuhhu...Entah bila lagi kitaorang dapat kumpul macam ni...Raya Haji lama lagi....Entah la...kali ni aku betul-betul rasa sunyi...padahal perkara yang sama juga telah aku lalui dua tiga tahun yang lalu....(Mungkin baru sekarang kot aku betul-betul rsa erti Raya ni...plus dengan Sanak saudara....

Okla...kepada korang yang nak balik ke tempat kerja tu...ingat bila memandu tu berhati-hati...kalau yang naik Bas atau Kapal terbang tu..banyakkan berdoa...agar  perjalanan korang semua selamat...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::