Jumaat, 24 Ogos 2012

FAKTA MENGENAI BIBIR

Hi korang semua...hari ini aku nak mulakan dunia blog aku dengan beberapa fakta mengenai BIBIR ok...hehehehe...Tentu korang suka kan kalau dapat bibir yang seksi macam Angelina Jolie...kan..kan..kan...Bibir ni merupakan satu aset terpenting bagi manusia...malah menjadi tarikan utama buat yang memerhati diri kita...Huhuhuhuhu...."Fakta dia ni mana....cakapla cepat!!!???" ok-ok....sabar yer....Walaupun korang ada bibir seksi macam Angelina Jolie tu...tapi korang termasuk aku tak kan mampu buat benda-benda ni kan....

1.Anda tidak boleh mencium Hidung anda menggunakan Bibir sendiri
2.Anda tidak boleh mencium Dagu anda menggunakan Bibir sendiri
3Anda tidak boleh mencium Dagu anda menggunakan Bibir sendiri
4.Anda tidak boleh mencium Siku anda menggunakan Bibir sendiri
5.Anda tidak boleh mencium telinga anda menggunakan Bibir sendiri

Hehehehehe....apa macam betul kan...kekekkee "Ko ni...bikin sengal la.....!!!!" huhuhuhu....mestila....Tapi ada jugak benda-benda yang korang selalu buat menggunakan bibir korang ni...macam..

1.Anda boleh mengangkat sebatang Pensel @ Pen menggunakan Bibir sendiri
2.Anda boleh mencium Lutut anda menggunakan Bibir sendiri
3.Anda boleh mengeluarkan kata-kata manis dan pahit menggunakan Bibir sendiri
4.Anda boleh menghisap ibu jari tangan anda menggunakan Bibir sendiri
5.Anda boleh muncung-muncungkan Bibir anda bila nak bergambar menggunakan Bibir sendiri...

Ni semua betulkan....kalau tak betul tu...maknanya anda mempunyai masalah dengan diri anda sendiri..hhhehehehhee...

ok la...Carutan di Pagi hari cukup untuk setakat ini....ok salam...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::