Jumaat, 31 Ogos 2012

CAKAR-MENCAKAR!!!



Adddoooiiiiii semalam dah baca pasal pengakuan akak Rita kita ni yang memang dah KOSONG...KOSONG..KOSONG...Hari ni pulak, terbaca la pasal akak Rita ni nak mencabar akak Jue Aziz...(MAKIN panazzzz cerita diorang ni kan....) korang belum baca lagi???!!! baca ni RITA CAKAR JUE Apa macam??? Naik tinggila rating kedua-dua akak pelakon yang meletops ni.....Entahla sampai bila laa perang cakar mencakar diorang ni nak tutup....

Kesian jugak aku dengan Akak Rita ni....Mintak-mintakla dia terus tabah menjalani kehidupannya...huhuhuhu...kepada akak Jue pulak...cuba la berdamai dengan akak Rita tu... Rasa masih sempat ni..tambahan lagi di Bulan Mulia ni....(^____^)

Terus tabah ya Kak...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::