Rabu, 12 September 2012

ISU HANGAT UPSR!!!!



Huuuhaaiii semua...Aku lanjutkan entri aku untuk sesi petang pulak....korang dah makan ker???? Heheheh kalau aku dah tadi....kenyang sudah ni (ALHAMDULILLAH) Tadi lepas habis jak menjamah makanan tengahari aku...Aku bukak blog-blog orang lain...tup-tup aku terbaca pasal PELAJAR DILARANG MENDUDUKI UPSR korang cuba baca.....( Aku tunggu korang habis baca sambil gigit KUACI...hhehhehe)

Dah baca???? Apa macam??? apa pendapat korang.....korang rasa patut ker tindakan yang dibuat oleh pihak sekolah tu??? Kalau korang setuju bagi komen...kalau korang bantah....boleh bagi komen...kalau korang ATAS PAGAR...pun boleh komen jugak...(Heheheh..nak baca la juga pandangan korang semua ni....)

ok salam (^^)



neh...korang tengok aku ni...tengah pening nak mencari jawapan tu.....huhuhuhu...

4 ulasan:

  1. takda sivik (boleh kew..heheh) punya org .. lebih pentingkn reputasi sek dari masa depan pelajar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu la....demi menjaga reputasi....pelajar sanggup disisihkan...

      Padam
  2. perghhhhhhhhhhh... kesian budak tu. mungkin budak tu slalu buat hal. tapi sebab nk jga nma sekolah, dia dibuat camtu.hahahaha kesian budaktu..emmm

    BalasPadam
  3. Aku rasa mesti ada kaitan dengan politik ..... :)

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::