Khamis, 16 Ogos 2012

YANG DAH ,TAHNIAH!!! YANG BELUM TAK NAK KA???


Aku suka sangat dengan tajuk daripada blogger yang dah lama berblog ni...bila sebut jak nama dia ni..kompom sebahagian daripada pemilik akaun laman sosial dalam Internet ni tau sangat dengan dia ni...kaki blog plak jangan cakap....dia ni kira mentorla..(^_^)

Aku sangat tertarik dengan tajuk Entri Beliau ni..."Apa tajuknya bagi tau la cepat???!!!!" Ok korang baca dekat link yang aku bagi serta tau....


Apa macam???? Korang dah baca???? Termotivasi ka???? Terutama sekali buat adik-adik yang bakal menduduki Exam besar tahun ni...macam UPSR,PMR,SPM dan STPM....kalau dah bersemangat lepas baca entri tu...Alhamdulilah....Tak da yang mustahil dalam dunia ni kalau kita nak berjaya...contonhya...Ada sebilangan Pelajar Kurang Upaya yang mampu meraih keputusan yang cemerlang....Teruskan usaha...dan banyakkan berdoa...ok (^_^) 





2 ulasan:

  1. Salam Ramadhan dari awieomar.blogspot. Baru follow sini. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai game top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Follow blog "Awie Omar" (bagi yang belum, harap sudi follow) dan komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Ganjaran wang tunai akan diberikan kepada johan. Harap sudi la sertai :)

    BalasPadam
  2. wah!!! tq sebab sudi follow saya...Insya-ALLAH saya join game tu...

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram