Ahad, 19 Ogos 2012

RAYA VS KETIAK BERTENGIK

Hi korang semua....Macam mana Raya hari ni...still ok...masih bersemangat???? Berapa rumah dah koranng terjah???? Duit Raya dah berkepuk-kepuk ka???? Erm...korang jangan terkejut dengan Entri aku ni.....hhahaha...Ni bukan apa...Sebab kemeriahan di hari raya ni...menuntut kita bergerak banyakkan..hehhe...kompom ketiak korang tu cepat basah...dan bertengik...hehehhe....Jangan marah yerrr.....Alah tu biasala...manusia memangla tak pernah terlepas daripada fenomena 'ketiak basah....'Ni aku nak pesan dekat korang...kalau tak nak ketiak cepat basah dan bertengik...gunala Roll-On atau perfume yang sepatutnya ok.....(^_^)



Kalau yang nak berjalan atau nak beraya di tempat yang jauh tu..bawakla Baju simpanan...Bermakna..masa tengah drive kerrr...masa tunggu bas kerrr...korang guna baju lain....sebelum masuk rumah orang tukar dengan baju yang lain...ok kan..tak susahkan....senang jerrr.....

Tak kisahla..apa-apa pun dugaan yang melanda diri korang...jangan benarkan ianya membunuh semangat Raya korang ok....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...(^_^)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::