Ahad, 19 Ogos 2012

ADEGAN DRAMA AIR MATA bermula...

Korang semua jangan terperanjat beruk baca entri aku ni ok...."Kenapa ko bubuh tajuk macam tu????" Hihihihihi...biasala...Pagi raya macam ni korang selalunya buat apa kalau lepas balik solat raya????? Kompom korang akan bersalam-salaman memohon maafkan...terutama sekali dengan keluarga korang....Mak...Bapa..Abang...kakak...Adik...Sepupu..nenek...Datuk....moyang..kan..kan..kan....Neh....masa ni la adegan Drama bersiri sempena Raya ni berlaku....(Adegan air mata syahdu vs suci gittteewwwww) Ahhhhh.....Jangan salah anggap ok...aku bukan nak mengutuk korang yang turut menjadi pelakon sokongan dalam drama tu....Tapi aku nak ucapkan Tahniah!!! sebab akhirnya...korang mampu mengalirkan air mata Ikhlas dari hati....sebab mengaku silap dan salah korang kepada keluarga korang....huhuuhuhu (Katannnyyyeeeerrrr)



Huhuhuhu...aku ni sibuk kutuk orang lain...aku ni pun bakal jadi Pelakon Utama sempena Drama Raya ni....terutama sekali dalam keluarga besar Verador...huhuhuhu....Terpaksala aku sediakan tisu PREMIER...takut-takut nanti banjir ka...atau Make up aku luntur sebab air mata suci aku tu...(PERASSAAANNNN katanyyerrrrr)

Ok la...aku nak bersiap ni...nak pergi rumah nenek aku.....(Ambik mood ni.....hihihihihihiiiiiiiiii)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::