Jumaat, 10 Ogos 2012

ORANG SIBUK BUAT PERSIAPAN RAYA...AKU SIBUK HIASKAN BLOG....



Hai semua...sidang pembaca...(ada ka yang sudi baca entri aku ni.....huhuhu..) tak kisahla janji aku nak jugak publish entri aku ni...yang nak baca boleh baca....yang tak nak...ermmmm nampaknya aku ni tak layak jadi blogger...(mood sensitif sikit....hahahhahahah tak da la....) Berbalik kepada corentah yang tengah aku celotehkan ni....vs mencarut ni....memang benar...sekarang ni...mak cik...nenek aku...pakcik aku semua tengah dok sibuk buat persiapan raya...ada yang tengah buat baju raya...tengah jahit langsir....Pak cik aku plak ni...sibuk dok ketuk rumah..nak betulkan dinding....lantai...anak tangga yang dah tak stabil tu...."Aik ko tak bantu diorang kerrr?????) hah...bantu....bantu tengok jerrrrr...hahhahaha.....Takla...sebenarnya aku ni tengah sibuk pilih resepi untuk kuih raya yang bakal aku buat...."Wah awak pandai masak ya......" hahaha ya memang aku pandai masak...Kuih-kuih ni dah kira kemahiran aku...huhuhu...(aiiisseeehhhhh melebih-lebih plak...)

Tengah-tengah keluarga besar aku ni tengah buat kerja....aku plak dok terperok dalam bilik sambil menghadap Laptop...."hang buat pa.....?????" Aku tengah dok renovate Blog aku ni....maklumla...orang baru dalam dunia blog ni kenala rajin cantikkan blog....dengan widget comel...dengan Entri yang menyengat....baru ramai yang nak singgah baca Blog aku ni....(oh ya....ada la aku terbaca entri dalam blogger lain...dia siap bg tips lagi macam mana nak tarik ramai pembaca dalam blog kita.....salah satu cara tu....jangan letak banyak sangat widget2 yang canggih-manggih dalam blog....nnti blog jadi berat siapa nak tengok....) bila aku fikir balik entri tu...betul apa yang blogger tu cakap...apa lagi terusla aku ambik langkah drastik ubah apa yang patut kena ubah...(CCCCCEEEEWWWWAAAHHHH.....)

Mesti dari hari pertama aku buat Entri aku yang bertajuk LAYAN LAGU NAJWA LATIF....korang semua tertanya...."dia ni (hegelatan) buat blog untuk apa ni??????" Hah....blog aku ni...hanya untuk tempat aku nak luahkan pendapat..buah fikiran aku....celoteh aku....mencarut aku....semua la.....janji boleh buat korang Happy....(Happy Kerrrrrrrrrrrrrr......) hahahhaha....

Bah pesanan aku dekat sini....kalau korang baca entri ni...jangan segan dan silu....untuk berikan komen....sebab budak hegelatan ni sedia menerima teguran...pendapat....(Baguuuuiiihhh budak ni naaa....anak siapa la ni......PERASAN LAGI)....hahah bukan pa....dengan pendapat..teguran...korang dalam komen tu...sedikit sebanyak dapat membantu aku untuk memperbaiki penulisan aku dalam blog ni...ha   jadi apa tunggu lagi...mulakan tindakan...."Tindakan apa????" Aik...Baca la Entri aku ni....lepas tu share dekat mana-mana....(ehhh ndak malu memaksa.....hahaha)...lepas tu suruh kawan2 korang yang hensem2 dan yang kiut-miut tu....follow blog aku ni....boleh ka??????? harap-harap boleh la yerrr.....

salam....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram