Sabtu, 18 Ogos 2012

OPERASI SUDAH BERMULA...

Bangun jak dari tidur hari ni....terus aku layan drama Korea ni....walaupun dah banyak kali nonton...tapi aku tetap tak bosan.....Mak, Bapa...Mak Cik dengan Pak Cik aku...pagi-pagi lagi dah bukak cerita...(Biasala tu...cerita pasal tempat kerja..plan untuk raya nanti....) Adik perempuan aku plak sibuk Hias rumah....Adik lelaki pulak....sibuk nak siapkan tugasan aku yang tertangguh petang semalam....

Sekarang ni....aku kena tutup hidung aku....nak tau kenapa???? Ni pasal bau rempah yang Famili aku sediakan untuk menu hari esok...."Rempah apa????" Iyala rempaah untuk ayam masak merah....Ayam masak Lengkuas....Ayam Kari....huhuhuhu....Berair dibuatnya mata aku ni...bila terhidu bau bawang yang dikisar tu....(Tahan jerrr laaa.....) Bahang Aidilfitri makin hampir....sekarang ni korang boleh hitung dengan Jam....Bestttttt!!!!

Best...best jugak...tapi rasa sedih pun ada....sebab Ramadhan dah nak bergajak pergi...huhuhuhu....Okla...Kalau esok Raya korang jangan lupa bermaaf-maafan sesama keluarga....kawan-kawan....jiran....ok....Lepas tu jangan raya sakan sangat...Ingat dengan yang tak berkemampuan....Dekat sini, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Batin ok...(Biarla korang cakap masih terlalu awal....takut nanti aku terlupa plak..) (^_^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::