Sabtu, 11 Ogos 2012

MEREMPATLA Aku...

Hai semua....apa khabar??? sihat kerr???? puasa macam mana??? masih okeyyy kerrr??? Aku harap ok la yerr...hum rasanya aku jak yang tak ok ni....."Apasal plak ko cakap ko tu tak ok???" ni ha...aku berhadapan dengan masalah ni....disebabkan masalah ni la...mood aku terus berubah...tak menentu...(Aipppp....bukan period naaaaa...hahaha)

Sebenarnya masalah ni dah melanda diriku 3 hari yang lepas..."Masalah apa tu???....Bgtaula....mana tau boleh bantu ko..." Ya....aku buat entri ni pun sebab nak mintak pendapat dan bantuan korang...Ni ha...bukak sem baru ni aku kena tinggal luar asrama...."Oh...itu.....bah menyewa jak la ko di luar sana tu...kan senang..." Chopppp! bagi aku itu memang tak senang dan tak dapat membantu....Sebab aku ni masa dalam Asrama sem lepas memang aktif....siap wakilkan kolej kediaman aku dengan Universiti aku dalam banyak Aktiviti....ada yang sampai peringkat Kebangsaan dan Antarabangsa....plus aku ni bukan anak orang kaya...aku ni pun hanya anak kepada seorang Penyelia Ladang yang hanya mampu membuat pinjaman daripada Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional....kepada yang buat pinjaman tu korang mesti faham dengan situasi aku...kan...kan...kan...

Rasa lega sikit bila dapat luahkan masalah aku ni dekat entri ni....harap korang yang baca ni dapat beri aku pendapat...serta bantuan...(tapi kalau tak boleh....tak pa la....just bagi komen jer ok....huhuhu) Korang nak tau....sebab masalah ni...aku tidur pun tak lena...kadang-kadang sampai ke Sahur aku masih tak leh tidur....Mak aku pun risau tengok keadaan aku ni....dia takut kalau aku jatuh sakit sebab terlalu memikirkan masalah yang aku hadapi ni...Hurmmm...Takpa la....aku anggap semua ni sebagai pengalaman yang boleh membuatkan aku menjadi lebih matang dalam menjalani kehidupan sebagai seorang Mahasiswa...(chhhheeeeeee...MANTAP KO JOEEE!!!!....hahahhahaha....)

Ok salam...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram

::ARTIKEL MENARIK::