Selasa, 14 Ogos 2012

DUNIA AKHIR ZAMAN...



Hai korang semua....apa macam puasa hari ni???? "Ermmmm...okla...Alhamdulillah....masih penuh sampai hari ni....." Oh yaka....Alhamdulillah....bukan apa kita tak lama lagi nak sambut Raya kan....jadi kenala kita berbanyakkan Ibadah sebelum Bulan Ramadan ni berlalu pergi... Ermm mesti rumah korang sekarang ni tengah dihiasi dengan pelita kan....Budak-budak pulak sibuk dengan plan diorang nak main bunga api....Dan yang nakal-nakal ni pulak.....sibuk nak buat Bom Karbait.....(Eleh korang ni...nak main tu boleh tapi jangan la main benda-benda yang boleh memudaratkan diri...Nanti ada yang beraya dalam Hospital....kan terus tak da mood nak sambut Raya.....)

Aku nak korang semua baca pautan yang aku sertakan dekat bawah ni....Aku nak korang beri pendapat...mana tau ada yang nak maki kepada individu yang berhati Syaitan dalam pautan tu....Terlampau sudah sikap Bapa tersebut...sanggup memaksa anaknya sendiri melakukan sumbang mahram diantara satu dengan yang lain.....Memang benarla...salah satu tanda dunia ni dah nak kiamat....BERLAKUNYA SUMBANG MAHRAM....Astaghafirullah...

Aku nak pesan dengan korang,, jangan sesekali terjebak atau nak berjinak-jinakdalam dunia maksiat apatah lagi perlakuan sumbang mahram....Pesanan ni untuk diri aku jugak....ok salam...

http://www.malaysiantabloid.com/2012/03/suami-suruh-abang-beromen-dengan-adik_9079.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram