Khamis, 23 Ogos 2012

GELAGAT KAMI DI AIDILFITRI

Hi korang semua...mesti korang tertanya-tanyakan...ke mana hilangnya si Atan ni...dah dua hari tak update blog...."Atan ko ke mana...????!!! kitaorang rindu dengan ko punya coretan yang banyak mencarut tu..." hihihihi...Aku masih ada la...masih hidup lagi....dan masih aktif dengan Blog ni...Choppppp!!!! Bukan aku tak da idea nak buat ENTRI ok....Bermula dari raya yang ke-2 hari tu....aku memang sibuk dengan urusan aku...Raya ke 3- plak aku dengan family pergi baut rombongan nikah....Raya ke-4,Aku tak dapat update blog sebab Wifi tak ok...huhuhhu...Tapi hari ni aku kembali ok...

Entri aku kali ni aku nak bagi tunjukla perangai aku dengan saudara-mara aku masa pergi beraya...plus masa buat rombongan nikah masa raya ke tiga ni....Wah!!!! Alhamdulillah abang aku selamat diijab kabulkan dengan pasangan dia...alhamdulillah sekali lagi...Meriah jugak majlis Resepsi Perkahwinan abang aku tu...ni siap ada Dato...Tengku...Tan Sri datang...huhuhuhu...ada chan la ni...(Mula dah...)

Okla ni sebahagian daripada gambar aku dengan keluarga aku hari tu...hihihii...

yaaa..Lebarkan senyuman...(^_____^)

Ustazah Pilihan.....(KATANyyeeerrrrr....)

Feeling Drama Dulu...huhuuhu...

"Wah!!!! Atan nak gambar....Lepas tu bagi masuk dalam blog ko tu ya...hehheheh"

Wah!!! pengantin perempuan a.k.a kak Ipar aku nak posing jugak.....hhhaha

Cheeseeeeeee....!!!!!

Anak siapa la tu yang guna Baju Melayu warna Hijau....hehhehehe...

ni aku sukeewwww...nice Shoot!!!!!!!!

Pelancong asing ni.....Tak tipu tau...

Feeling 3 Suara....kelasssss!!!!

Atukkkooooiiiii....!!!

Penat kerrr kak...hehhehe....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram