Isnin, 20 Ogos 2012

AKTIVITI TERJAH-MENERJAH DITERUSKAN...

Wah....Assalamualaikum...Apa khabar??? Sihat kan...hehehe...sekarang ni dah masuk Raya ke-2...Neh bermakna aktiviti terjah-menerjah rumah orang ni akan diterusakan....hehehehe...Korang terjah ni mesti ada sebab sendirikan...Antaranya...nak Kumpul duit raya....Nak berborak...bergossip dengan kawan-kawan....(Tambahan lagi dengan kawan yang dah lama tak jumpa...kan..kan...kan...)

Hah...kepada pemilik kepada rumah yang bakal diterjah tu....siap sedia lerr dengan Kuih Raya...Menu Raya dan yang Penting DUIT RAYA.....hahahhahahha....Apa-apa pun...enjoy raya korang ok...jangan Gaduh-gaduh...sedih-sedih...Senyum selalu...(^_^)

DUIT RAYA MARRRRRRIIIIIIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

  1. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
    Tema Blogger Musim 3 kali ini diilhamkan dari Komik & Filem Thriller dari Jepun “Battle Royale”. Namun jangan risau, game ini tidaklah sekejam dan seserius “Battle Royale” Jepun tu. Tolak yang negative, kita ambil yang positif sahaja. Semuanya baik baik sahaja. Apa yang pasti setiap peserta akan dibekalkan dengan 1 Senjata Khas, sama seperti “Battle Royale” yang asli. Tapi secara illusion sahaja okay.
    Anda peserta ke 10 yang menyertai game ini, maka ada 7 Senjata Khas disenaraikan untuk anda pilih 1 sahaja di antaranya. Senjata Khas menggunakan nama kod – Fungsinya akan diketahui bila anda mahu menggunakannya nanti. Umumkan keputusan anda di mana mana entri blog AWIE OMAR secepat yang mungkin (dalam masa 48jam, bermula pada masa mesej ini diberikan pada anda) kerana mesej ini akan disampaikan kepada peserta yang seterusnya pula :)

    1. BDTI x2
    2. BIKKPL x2
    3. HSKPL x2
    4. KDSSPL x2
    5. KVKPL x2
    6. MSKPL x2
    7. TSKPL x2

    BalasPadam
  2. TERIMA KASIH kerana sudi join segmen BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE ini. Malangnya penyertaan anda untuk segmen ini telah DIBATALKAN kerana anda lewat / tidak langsung membalas mesej yang telah saya berikan. HARAP MAKLUM.

    BalasPadam

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram