Ahad, 12 Ogos 2012

SIKIT JERR LAGI...DAH NAK TIBA DAH MASA TU...


"Woaaooowww!!!!! tajuk entri ko ni  buat suspen jerrrr...takut eden nak dongarnyo...." Hahahaha....Hai korang semua...sorry la yerrkk kalau tajuk entri aku tu buat korang rasa geli...rasa nak termuntah...rasa nak terkucil atau rasa nak kena 'Heart Attack'....."Eleh...mesti lu dah takda idea nak buat entri kan...tu yang lu kasi letak tajuk macam tu......"Mak aaaiiiiiii.......lu...gua buat tajuk entrri tu sebab ada bersebab ok...lu baca dulu entri gua ni...(Aiiiiisseehhhhh....guna bahasa Kasaq na....tak la...gurau jerrr..) 

Berbalik semula dengan tajuk entri aku kali ni mesti korang semua tak sabar-sabar nak tau intisari entri aku ni kan..."A'ah....cepatla cerita...cepatla...tak sabar ni......." Okey...okey...sabar ya...aku dah nak mula ni...korang kena duduk tegak masa baca entri ni ok...(hhuhuhu macam ada sesuatu yang mengujakan jak dalam entri aku ni...hihihii)....Baikla...kita dah puasa berapa hari dah????(korang jawab)...betul pandai anak-anak semua....kita raya bila...?? "Belum tau lagila....anak bulan pun belum nampak...tapi rasanya dalam mingguu depan ni kot kita sambut Raya...." Insya-Allah...kalau dah ditakdirkan kita beraya minggu depan ni...tak kemana jugak kan..kan..kan.....(macam biasa....kan..kan..kan..)

Jadi, korang semua dapat tangkap kerr dengan tajuk entri aku ni????? cepat cakap....(huhuhhuu...harap-harap korang ngerti kok....) Yala sebab lagi beberapa hari Bulan Ramadhan...bulan berkat ni akan melabuhkan tirainya dan memberikan laluan kepada bulan Syawal menandakan telah tibanya HARI RAYA AIDILFITRI....!!!!!(yaaaahhhhhoooooooo!!!!!! .....sambil terlompat-lompat depan laptop...) Ok...apa macam persediaan korang???? harap-harap dah lengkap la yeerrr....kalau belum lengkap lagi...jangan terus menangis menonggeng dalam bilik...kekkekeke...sebab masih ada masa lagi...Tapi jangan pula jadi macam DIVA VETERAN dalam entri aku yang lepas....."Errrr....Diva mana pulak ni???? entri mana yang ko maksudkan ni??????" OOOwwwwHHHH...korang belum baca....hai...kalau korang nak tau...entri tu siap dapat title entri paling popular di kalangan pembaca blog aku ni (Fofulaaarrr kerrrr........) okla..kalau belum baca ok tekan link ni ok CORETAN BUAT SAHABATKU: KARENAH DIVA VATERAN 

Apa macam dah habis baca ka??? Ok harap korang jangan ikut jadi macam Diva-diva Veteren tu yerrr...dan aku harap korang semua faham dengan mesej yang cuba aku sampaikan dalam entri tu....
okla....dah berbuka ni...aku nak makan BOTOK-BOTOK yang aku dah buat tadi...ok salam....selamat bersungkei...(berbuka...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram