Ahad, 12 Ogos 2012

SAYA DAH FOLLOW...

Lalala...
nyanyi bersama....
kau melodi ku irama...
lalalala...
nyanyi bersama...
Tak kira caranya...
Asal kita bersama..

Wah!!! macam biasa...permulaan entri aku selalunya mesti ada lagu...(Walaupun tak semuala....janji ada...) Sekarang ni kan kita selalu dengar,nampak dan tekan perkataan FOLLOW..."Dekat mana nak tengok Perkataan tu????"  Aip!!! awak tak tau????...Perkataan tu selalu terpampang dekat Twitter...Instagram...Website...dan juga Blog...kalau dekat FACEBOOK plak tak pernah nampak perkataan FOLLOW cuma ADD,SUBCRIBE,LIKE..hah itu jak la yang aku tau...jadi lirik lagu dekat atas tu kena tukar sikit...macam ni....

Lalalala...
FOLLOW bersama...
kau di Twitter ku dalam Blog
Lalalala...
FOLLOW bersama...
Tak kira oh masa...
Asal kita FOLLOW sama...

Ginila fenomena sekarang..."I FOLLOW YOU,YOU FOLLOW I" wah!!!!! kelaaasssszzz ko Jah!!! main follow-follow ni....like sangat....Bagi aku...itu aku tak ambik kesah sangat....orang nak FOLLOW kita ka atau tak....sebab aku buat blog,Twitter,Instagram...dan yang lain-lain ni pun...hanya nak kongsi pendapat aku dan juga pandangan aku....plus kisah celoteh...dan mencarut aku.....hahahhaha....Kalau ada yang minat dengan apa yang aku buat kalau nak follow...followla...tak mau tak pa....sebab "AImannnnn tak Kesaaaahhhhh...."hahahha...

Hurm...petang ni nak buat apa yerrrkkkk....oh ya nak masak BOTOK-BOTOK...huhuhu....oh ya...korang dah baca entri aku semalam yang tajuk dia pelik tu....kalau belum tapi rasa nak baca klik ni CORETAN BUAT SAHABATKU: BOTOK-BOTOK...(?????!!!!!) huhuhu...

ok la nak cari bahan ni....tapi sebelum tu....jom kita layan lagu ni....ok...(^_^)

Lalala....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram