Selasa, 14 Ogos 2012

SEINDAH SAKURA

Masih teringat lagi sebuah drama yang pernah menambat hati aku malah menambat hati seluruh rakyat Malaysia..."OWWWW...ya kerrrrrr....drama apa tu?????" SEINDAH SAKURA....aku memang dah jadi ketagih dengan drama ni....nak tau sebab apa..???? (Katannnyyyerrrr...) Ni sebab aku belum pernah berasa terlalu termotivasi selepas menonton drama tu....Sinopsisnya sahaja sudah membuatkan aku terpaku...apatah lagi kronologi ceritanya....(mood sastera sikit....hihihi..) Tajuk yang begitu menyentuh hati diadun dengan sound track yang begitu baik membuatkan para penonton tertunggu-tunggu episode yang akan datang....

Wah!!!! Tak rugi nonton drama ni...sebab jalan cerita yang banyak menekankan erti kehidupan yakni bangkit bangun dari kesusahan hidup demi mencari sinar yang cerah di masa hadapan....Akhirnya..apa yang diimpikan tercapai....Lakonan yang cukup mantap daripada Fasha Sandha dengan Fahrin Ahmad....(Unsur percintaan turut disorotkan tapi tak terlalu banyak....ini yang aku suka sangat.....)

Ok la...kalau korang nak dengar lagu Tema Drama ni...kita layan video dekat bawah ni ok....(^_^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram