Selasa, 14 Ogos 2012

OH, MY BLOG!


Kalau sekarang ni....kanak-kanak riang sedang bergembira dan teruja dengan Oh, My English! dekat astro TVIQ saluran 610....aku pulak sibuk dengan blog aku....Alhamdulillah...walaupun baru bermula dekat 6 hari yang lalu...respond dari pembaca atau pengunjung blog aku ni sangat-sangat memberangsangkan...(Cehhhhhh!!!! Ini yang buat aku bertambah semangat nak buat entri...) Ramai juga pembaca atau pengunjung yang tanya aku Tips...dan juga tutorial macam mana nak cantikkan blog....Ermmmm sebenarnya aku pun belum mahir lagi dalam soal-soal tu...aku masih dalam proses pembelajaran....tapi apa yang aku boleh cakap untuk Tutorial nak buatkan Blog korang cantik ni...Korang kena rajin intai-intai...atau jenguk atau tanya dengan Blogger-blogger lama....Sebab diorang dah masak dengan hal-hal macam tu....



Aku selalu rujuk Tutorial yang di sediakan oleh Saudari Lyssa....ni blog dia...http://www.lyssasecret.com/....Kebanyakkan Tutorial untuk nak cantikkan blog aku ambik dari situ...(Oh ya...untuk Lyssa maaf yerrkkk aku guna link ko ni....) Lepas tu dalam blog dia ni jugak...Lyssa turut bagi tau Tips-tips yang sangat-sangat berguna...buat Blogger baru macam aku ni...Sekarang ni aku bertambah yakin dalam soal nak buat entri yang menari...cara nak Touch-UP blog...huhuhuhu...Tq Lyssa...credit dekat awak....

Apa tunggu lagi...mula la berblog..tak rugi pun....(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram