Jumaat, 24 Ogos 2012

OH NO!!!

Suspen di pagi hari....huhuhuhu...terkejut aku bila dapat tau yang keluarga kakak ipar aku nak bertandang ke rumah hari ni....Yang lagi bikin aku terkezzzuuttt habis ni...bukan setakat sebijik kereta jak yang datang ni....Sampai 4 bijik kereta...Nah dahla stok kuih dah tinggal sikit....terpaksala aku dengan  mak cik-mak cik aku ni masak lauk...terpaksa bersihkan ayam...masak nasi...hahahahhahaaaa.....kelam-kabut kami di buatnya....

Aku sendiri ni plak diri belum terurus lagi...baju belum iron lagi....macam manala nak hadap keluarga kakak ipar aku tu....malu.......(-__-) Ni la yang dikatakan perancangan luar jangkaan....yang di plan cantik,rapi tetiba bertukar menjadi kecoh...huhuhuhu..mak cik aku ni pun dah kepoh-kepoh dah....huhuhuhuhu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram