Sabtu, 18 Ogos 2012

KU SUSUN SEPULUH JARI...

Hi korang semua...Baru tadi Penyimpan Mohor Raja-Raja telah mengumumkan tarikh raya...Dan kita semua dah tau esok raya!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!! Seperti yang dijangkakan...malam ni laman rumah kami penuh dengan Lampu Pelita...dan yang paling penting....Adik-adik aku dengan adik sepupu aku yang nakal...dah mula perang Mercun diorang..(Tapi mercun biasa-biasa jak....) Lepas tu...bapa aku pulak...ke Pekan nak beli Bunga api...takut tak cukup stok...hahahhaha...

Okla...sempena malam Raya ni...Aku nak ucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat kawan-kawan aku nak sebut satu-satu takut nanti ada yang tercicir korang marah dan merajuk plak....Aku sebut tempat aku study masa dulu-dulu dengan yang sekarang ni jak ya....Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kawan-kawan aku yang satu sekolah dengan aku di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN MADAI,UNIVERSITI MALAYSIA SABAH, GENG HA24 SEJARAH UMS,GENG LENTERA TARI,GENG CL GENERATION,SMK KUNAK,SMK KUNAK JAYA dan BUAT KELUARGA BESAR VERADOR....Sekali lagi...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN....(^_^)


2 ulasan:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram