Selasa, 4 September 2012

LAWAK SENGAL : ANAK AJAIB




Pada suatu hari, Andi sedang bermain Tenteng bersama kawannya. Sedang mereka asyik bermain, kawan-kawannya Andi yang lain sibuk bercerita tentang kisah mereka...

ARI : Ayahku selalu cakap yang aku ni paling istemewa kerana aku dilahirkan pada 09.09.1999, sembilan
         tahun setelah orang tua ku nikah!
ATI : Aku juga...(Wah tak mau mengalah...) Aku disebut-sebut anak bertuah kerana dilahirkan duaa tahun
         setelah pernikahan orang tua ku, bermakna tepatnya 08.08.1998.

Dalam pada itu, Andi dah naik bosan dengan perbualan kawan-kawannya itu, lalu dengan membuat muka selamberrr...Andi berkata....

ANDI : Ayah aku cakap yang aku ni anak AJAIB. Bayangkan aku lahir pada 07.07.1998! Korang
            ada???!!!
ARI : Aik???!!! Jadi apa yang ajaibnya??? Kan angkanya tak sama????
ANDI : Memangla!!!! Mak Ayah aku nikah tahun 1999....nah Ajaib la tu.....

hahhahha.....Dibuatnya blur seketika....#?!#%&*


2 ulasan:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Heart - Link Select
Purple Heart Set Pointer



Instagram